sobota 14. listopadu 2015

Knižní recenze After 1:Polibek-Anna Tood

Anotace:

...můj život a moje srdce už nikdy nebudou stejné. Potom, co do nich narazil Hardin, už ne. Tessa má všechno- žije v láskyplném prostředí s chápající matkou a má kluka svých snů, laskavého, milého, kterého jí závidí všechny kamarádky. Lepšího už si ani nemohla přát. Tessin pohodový život ale v okamžiku změní jediné setkání. Hardin je pořádně drzý kluk, s nepřeslechnutelným, nafoukaným britským akcentem, sexy rozcuchem, tetováním a piercingem ve rtu. Tessa si nemůže pomoct- Hardin je zkrátka jiný než ostatní kluci, které poznala...
to po všech stránkách- dovede být i pěkně krutý. Neměla by ho spíš nenávidět? Neměla by jím Tessa pohrdat?Jak to, že se od něj nemůže odpoutat? Nedokáže to-i přes všechny jeho chyby a prohřešky. Intenzivní vášnivou blízkost střídají neustálá Hardinova zmizení a výbuch vzteku. Může takhle vůbec vypadat láska? Tessa sama nevěří, že by takový vztah mohl fungovat. Ale... jde odolat jeho polibku?

Můj názor:

Je sobota večer a já strávila polovinu dne čtením tohoto příběhu o více než pěti seti stránkách. Nelituji toho, ale nejsem ani nějak zvlášť nadšená. Kdybych to měla shrnout označila bych to za verzi 50 odstínů šedi pro mladistvé. Přestože děj nebyl moc rozvinutý, nemohla jsem se odtrhnout a to knihu v mých očích dost pozvedlo. Vždy, když jsem musela jít dělat něco jiného, nemohla jsem přestat myslet na to, co jsem právě četla. Myslím, že to je právě to, o co se autoři mnohdy neúspěšně snaží, aby se čtenář do knihy opravdu vžil. Kniha ve mně vyvolávala tak protichůdné pocity, že jsem občas sama musela odlepit oči od stránek a nad knihou se zamyslet. Během čtení jsem se cítila naštvaná a zklamaná, ale během pár minut jsem se zas cítila do toho mizery, se kterým chodila/nechodila hlavní postava stejně zamilovaná, jako ona. Takže bych to zařadila mezi knížky, u kterých můžete opravdu vypnout, zapomenout na svoje problémy a prostě se nechat pohltit dějem :)

Ona je až příliš slušná dívka, která má naplánovanou snad každou minutu v životě, on je její naprostý potetovaný opak, s piercingy, který má vždy dívky jen na jednu noc. Nejprve se nesnášejí, pak je k sobě žene chtíč,  tyhle dvě fáze se střídají tak rychle, že se to pomalu ani nedá sledovat a někdy během toho se do sebe zamilují. Jeho tajemnost ji přitahuje tak, že se od něj nedovede držet dál, ale vždy, když je s ním, udělá něco, co ji srazí na kolena. To se ale přece nedá vydržet věčně...Bude mu moci někdy doopravdy věřit?