pondělí 7. prosince 2015

Něco málo o mně


Ahoj, návštěvníku :) Vítám Tě na mém blogu.
Je mi 17 let, studuji obor Reprodukční grafik pro média a jsem v druhém ročníku. Knížky mám ráda od malička, v podstatě jsem na nich vyrostla. Psaní mě začalo bavit později, ale teď už píšu v podstatě kdykoli ve volném čase, když se odtrhnu od knížky :)
Moje knižní srdcovka je Anna krví oděná (recenze bude) a všechny díly Harryho Potera (taky bude :D).
 Asi nikdy sem nedám fotku mé knihovny jelikož mám knížek hrozně moc, takže jsou rozházené úplně všude, co se nevejde na poličku, nebo na jinou odkládací plochu bohužel musí do krabice a to je pro mě doslova utrpení, proto čtu více e-knihy, aby knihy nemusely trpět v kartonové izolaci :).
Koho by zajímalo moje psaní, píšu příběhy na Wattpad, jmenuju se tam stejně, jako tady takže mě můžete bezproblémů dohledat :)
Tenhle blog bude především o knížkách, jak nečekané, ale časem určitě přibudou články i z jiných oblastí. :)
Zatím pa... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat