středa 23. prosince 2015

Nejen vánoční taštička


Ahoj, tak tu mám pro Vás baliče tutoriál na výrobu dárkové taštičky, vím, že je to už trošku pozdě, ale snad ho ještě využijete :)

Co budeme potřebovat?

Nůžky, papír (radši nějaký ozdobný, já mám třeba jen takový obyčejný béžový, ale i tak to vypadá dobře), izolepu, oboustranou lepicí pásku, sešívačku a nějakou mašli na ozdobu. 

Krok 1

Papír přeložíme na půlku a nahoře a dole uděláme lehkou rýhu.

Krok 2

Papír z obou stran přeložíme, tak, aby sahal lehce za prostředek. 
Na jeden kraj nalepíme oboustranou lepící pásku a slepíme.

Krok 3

Přiložíme ke kraji papíru tři prsty a tím si určíme místo ohybu.

Krok 4 a 5

Podle fotek.


Přeložíme druhou stranu a slepíme.

Krok 6

Krok 7

Teď to "vymáčkneme".
 Už máme skoro hotovo :)

Vložíme dárky

Já dávám jen los a pětikornu, přotože to mám jako "doplněk" k dárkům.
Ohneme tak dva centimetry od horního okraje a secvakneme sešívačkou.

Už jen ozdobit a máme hotovo :)


Doufám, že se Vám to bude hodit. Snažila jsem se fotit, co nejvíc, aby to bylo přehledné a snadno pochopitelné. Zabere to tak pět minut, což není žádná tragédie a mohli by to stihnout i baliči balící na poslední chvíli ;)
Zbývá mi už Vám jen znovu popřát veselé Vánoce :)

Žádné komentáře:

Okomentovat